Födelsedagskalas nr 1

Tidigare om åren har jag slagit ihop mina flickors kalas eftersom de fyller år en vecka emellan. Nu i år skulle vi göra detsamma och började rabbla upp de som skulle bjudas till kalaset. Insåg lite snabbt då att det kommer bli 2 kalas detta år. Nu har Cornelia haft sitt 4 års kalas för kompisarna och det gick väldigt bra. Jag bullade upp med en massa godsaker och alla tog ett lass var, efter några tuggor va de proppmätta. Fiskdamm och dansstopp stod på aktivitetsschemat. Här kommer bilder från kalaset.

Födelsedagsbarnet.
 

Vännerna som var bjudna



Alla barnen nöjda efter fiskdammen. (godis fulla munnen)



Nu ska jag börja planera Claras kalas. Det blir pyjamasparty för hennes del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0