Mina underbara barn

Idag har jag redan hunnit med att mysa med mina barn en stund.

Vaknade 07.05, låg och läste lite. Isac vaknade. Tobias skulle ta morgontimmen idag men eftersom jag redan var vaken så kunde jag lika gärna gå upp och umgås med min son lite. Så himla skönt att bara mysa med honom när alla andra sover. Efter en stund vaknade gubben och Cornelia.

Jag och Cornelia passade på att fixa till naglarna inför vår lilla semestertripp. Jag försöker ge barnen lite egentid med mig och det är inte alltid så lätt i vardagen men nu på semestern ska jag tänka på det lite extra.

Efter 9 vaknade Clara. Självklart villa hon också ha fina naglar som vi andra hade så det ordnade vi till. Hon fyller 6 år på torsdag så nu  ska jag försöka åka iväg en sväng för att hitta presenter åt henne.

De stora tjejerna är nu hos kompisar på området och leker. Jag älskar mitt område. Känns som om det är största anledningen till att man bor där man bor. Barn i samma åldrar i en massa hus runtomkring. Nära till stan men ändå inte för nära.

I morgon är min första semesterdag. Skönt. Känns som om jag redan varvat ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0