Nettan i tidningen

Japp nu har det hänt igen. Jag kommer att vara med i tidningen.

Förra gången hade vi på jobbet blivit bjudna på en Sverigepremiär av en film på bio. Trodde väl inte att vi skulle hamna på löpet. Så blir det inte denna gång.

Jag var på väg till jobbet i morse för att hämta Isacs snuttefilt samt en lånad bilbarnstol.
På vägen dit stoppade två personer mig och undrade om jag ville vara men i Annonsbladet.

Eftersom jag var på väg till jobbet så hade jag stylat till mig lite. Hade "hemmaNettan" varit ute och gått hade jag aldrig ställt upp. Men det är klart jag ställer upp om jag först får granska bilden. Den blev Ok.

Så i bilbilagan som kommer i annonsbladet kommer jag säkert att finnas med. OOps kanske ångrar mig nu, alla män i dalatrakten kommer att se mig o min bild :)

Blev så till mig att jag glömde ta ut pengar som jag skulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0