Semester

Nu kan vi snacka om att jag tagit lång semester från mitt bloggande.

Livet rusar fram just nu. Känner mig lite stressad över veckorna som kommer. Har även pressen på mig att fixa en tjejträff snart men det ska jag väl lösa på något sätt.

I måndags så var jag iväg till ClassGym och provade nya träningskläder. Så mycket snyggt. Fick även lära mig att en sportbehå håller i ungefär ett år. Vågar inte skriva hur länge jag har haft min så en ny sportbehå inhandlades. Hade lite ångest efter att jag provat den o satt på min gamla. Kände att det kanske inte fanns fullt så mycket stöd kvar som i den jag provade.
Sen köpte jag två färg granna linnen och ett par coola byxor. I slutet av månaden skall jag iväg på kurs i en träningsform och det ska bli jättespännande. Berättar mer sen.

Mer som händer är att jag ska iväg med jobbet på en 2-dagars presentationsutbildning och veckan efter ska jag vara lärare för anställda inom inskrivningen. Hoppas på att det går betydligt bättre än första dagen förra utbildningstillfället.

Dags att skjutsa barnen på skolfotografering. Därefter skall det bli bullbak.

Ha en bra dag.

//Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0