Nytt år - Nytt inlägg

Funderar på om jag skulle ta och göra ett inlägg för varje år :) Det va väldigt länge sedan jag skrev nu.

Här hemma är det fullt upp som vanligt. Förutom familjen så är väl träningen en stor del i mitt liv nu.

Zumba, Zumba, Zumba säger jag bara. Så otroligt roligt.

Nästa helg blir det en tripp till den stora staden för en hel helg med träning. Jag har valt dansinspirerade pass för att få lite inspiration till mina egna pass. Nike har ett convent hela helgen och vi från ClassGym skall dit och roa oss. Längtar.

Ska försöka planera in en tripp till Idre sen och köra Zumbapass för mina vänner och bekanta där.

Nu vet ni iallafall att jag lever och denna blogg nätt och jämt :)

Kommentarer
Postat av: monika

Men de va på tiden att du uppdaterade

Blir kul när du kommer upp.

I morgon blire träning me toka i särna.

2011-01-28 @ 20:57:28
Postat av: monika

Kom till idre nu.

2011-02-10 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0